Pagalba ir D.U.K.
 

Dažniausiai užduodami klausimai


Koks Jūsų darbo laikas?
Užsakymai priimami: 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis.
Dirbame: pirmadienis-penktadienis 7.30-16.00 val.

Kur kreiptis iškilus klausimams?
Jeigu turite klausimų, nuo pirmadienio iki penktadienio darbo valandomis nuo 7.30 iki 16.00 val. skambinkite telefonais: +370 650 37971 arba rašykite el. paštu: eshop@damodara.lt

Kaip apmokėti už prekes?
Visą informaciją apie atsiskaitymus rasite šiame puslapyje.

Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai?
Atsiskaityrti už prekes galite  per Jūsų pasirinkto banko elektroninės bankininkystės sistemą (Swedbank, SEB, DnB) ir pavedimu į banko sąskaitą, nurodytą ,,Kontaktuose".

Per kiek dienų pristatote prekes ir  kokiu laiku?
Prekių pristatymas trunka nuo 1 iki 2 darbo dienų* (priklausomai nuo užsakymo laiko). Jeigu prekių reikėtų laukti ilgiau, būtinai pranešime.

Užsakymo laikas:
Jeigu užsakymą apmokėsite iki 10 val., užsakymas bus pristatytas jau kitą dieną t.y. per 1 darbo dieną.

*Savaitgaliais prekių nepristatome. Šventinėmis dienomis pristatymo laikas tai pat gali keistis.

Ar perkant prekę (prekes) išrašoma sąskaita faktūra?
Taip, sąskaita faktūra išrašoma kiekvieno pirkimo metu. Apmokėjus užsakymą ją rasite puslapyje Mano užsakymai, Jūsų užsakymo puslapyje. Jeigu kils neaiškumų, kreipkitės į vadybininką.

Kokios prekių pristatymo kainos?
Pristatymo kainas galite sužinoti Prekių pristatymas puslapyje.